27 Eylül 2014 Cumartesi

bu döngünün vidalarında terlese de : kayıp
bu hareketi terse çeviremese de : sancı
bu döngüyü değiştiremese de : çaresizlik
bu sonucun içinde tıkılsa da : vazgeçiş

bütün hepsini
korkuyla
aynı koltuğun içinde gömülerek uyuşturuyorum

ama evrende bir çarkta gözlemler yapacak kamera kayıtlarını toplayan
ellerime bakıyorum 

saygının o uğramadığı günlere
inatlaşılmış tüm amaçlar
mantıklı bir açıklama sunmuyor
o beynimi kullandığım günlere
 
kalbim suçlanıyor
 
 talan edilmiş şehrimde bir kişi kalsaydı eğer
saklamazdım o'nu , düşünmezdim onu da kaybedeceğimi
 
savaştırırdım en yoz sözlerin ve yaşlanmış balıkların sırtıyla

ama yarım çıplak bir beni devirebiliyordum
 
yağmura söylemiştim
bugüne tarihlemişti
 
 her şeyi saçıp
yatakta devrilen sigaraların
söyleyeceği bir şey
 
-

gelecek zamana planlanmış
kültablasını boşalt

zaman geçiyor
ve
yerinde kal

artık dön pusulada
kaybettiğini söyle
o hissi

yürümekten utanma artık

-













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder