5 Mayıs 2019 Pazar

Derkenar




kozmik liyakatın mükafatı mütalaa
hala güzelsin mektubun ne ala 

divit kurumadan 
zarf pullanmadan 
bir hata yaparsam
eşiğinde gül bana 

zaman
karanlıkta
dağların karanlığından korkar

yaşam
bir yıldızla konyak içip parlar

italik bir devşirmeyi konaklatır derkenar 
nokta virgülden artar 
voltam mülkünde hantal

partal 
zihnimdeki desen

milyar puzzle parçasıyla örtbasım nezaketen 

iftiharla arınmadım nehirlerimde dendenler
geç için bir çark kolu bu erkenler 

emanetim sıyrık 
ıskalar kızgın

görece bir akşamın 
gökte bıraktığı renge karıştın 

bizi gölgeleyen özrün kabahatine alıştım da 

akşamın silik tonlarında
keskin manevralar atan ışıklarla barışamadım


bulanıp çağlar
bağlar kolumu ağına
bir pikap için plak gibi

kurulanıp uzanır
postumu sırtlar sırtına
bir üşüme için kibrit gibi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder