25 Ekim 2019 Cuma

Gezintiden Gezintiye ( Tepe Kamerası Ağzından )



balıkçı olarak balığı bulma umudu kaybolunca
bir solucan olarak balığa yem olma algoritmamın
2.yıl dönümü

hedonizm içerikli nüshamda 
ortağım gablerdi
takviyemse prospektüslü bir delilikti

o günün şarkısı 
' hogni - under streetlights '

bugün daha uzak çalıyor bana
üstelik tamamene yakın arınmışken ay tozundan
daha oturaklı 

değişmeyi hiç sevmezken
zevk alarak değişmiştim

ortaklarım pay değiştirmedi
sanırım muazzama yakın bir roldü kağıdımda yazan

her şey aşamalıydı
ben kodlara ayırdım
yine bir kurgu niteliğinde dönüyordu her şey

simetrisi için 
çizgisi eğik çizildi diyebilirim

tanımı yok
izahını karıştırma

fakat sana başarıya ulaştı diyebilirim
ama ben ekseninde bir faydası olmadı

nihayetinde hırsla çıkılmış bir yolda verilmiş bir karar
bana hep pahalıya patlar

kendi kancamda solucan olarak kıvranıyordum
 kayifliydim
her şey harikaydı
desibeller duyulmuyordu
renklerin ahengi bile önemsizdi
griye bile bakabiliyordum

zihnimde gabler'in hedonizmini savunup duruyordum 

duvarlarım deniz seviyesine inmişti

çok güzel terketmiştim kendimi
hiçbir eksikliğini de çekmiyordum

bu aşamalarda senaryoya bile dublörlük yapıyordum

önemli değildi
çünkü
bir solucandım 

ve yem olacaktım 

balık şişme bir botla karnı aç geldi
haha : )

bir balıkçıyken ayarladığım tüm eksenler çevremde dönüyordu
tek bir farkla
 ben solucandım

günler , iklimler , ayarlanmış bahisler , verilmiş sözler
rakamlar , şarkılar , yazılar , kurgular 
levhalar , ikazlı levhalar 

bu levhayı tenha bir yolda denk gelsem önünde durup fotoğraf çekineceğim
planım bu şimdilik

senaryonun kısmi dönüş fotoğrafı olacağından şüphem yok  : )

ortaklarımı seviyorum
kancadayken dansımın ortakları
hazzın ortakları

onlar için bir şeyler aksetme hakkını kendime vermiyorum 

ve bir daha o kabinine girmek istemiyorum gabler

şimdilik biraz kendime kendimi tanıtıp
kendime kendimi alıştıracağım

                           gurablista yazıtları
                mö: 13000



It’s making you cry every time you give your love to me this way
Saying you’d wait for me to stay, I know it hurts you, 
But I need to tell you something
My heart just can’t be faithful for long
I swear I’ll only make you cry

Maybe I’d change for you someday, but I can’t help the way I feel
Wish I was good, wish that I could give you my love now…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder