4 Ocak 2020 Cumartesi

Zigotlarla Ramak Dansı


zamanlardan

zihnimde beni yoran 
cevapsız kalmış 
onlarca belirsizliği
dilimden çıkaracağım tek bir soruya indirgediğim an  ..

hâlâ
göt cebinde mızıka taşıyan
tehlikeli ve keskin çalan bir akordeona benziyor

kaçak bir cevapla
manevranı
geleceğe yapmışken sen

ben 
ramak dansımda 
karınca çiğnememek için
kötü provalara katılıp
koleksiyonumdaki
sol kürek kemiğinden aşağı uzanan
masala
inanıyorum

korkumuzun ucunda uyuttuğum bizi ses çıkarmadan izliyorum
biz
korkarım
gözlerini kapatmış rol yapan haylaz çocuklara benziyoruz

hiç sempatimiz yok
fakat
ben gülümseyebilirim !
aynı hataya kalpazan kalan ruhum için

bağışlanmaz korkuluğum
ve
kargalarının vaftiz edemediği manzaranda
donuk bir hayalet

şarabımda
anlaşılmayan
plastik eklentiler
tutuyorum

bilinçli koyda
gömleğime ait üşüyorsun

bana asla küremin bozuk olduğunu söyleme 



Too scared to turn away and face the fate that awaits us both back on land

We'll dance alone together
Held back by the fear that one day
We might get so close
We'll never be strong enough to separate
She had this dream that's clever
We could fold time and space
I like you
You like me
Why are we so afraid


2 yorum: