18 Şubat 2020 Salı

Tedarikten Önce


beni gezegenin diğer yüzünde
 yaptıklarım dahilinde anlamlı kılabilmen için
burada
geriye doğru volta atacağın
bir mekanik harf sistemi bırakıyorum

 mercek camdan ibaretse
cam yansımaların magma halidir

 köşe bir yerde
korsanlarımın dürbünlerinden çıkan dumanı
büyücüme anlatmaya çabalıyordum
duman büyücümü ortadan kaldırdı

kozmos 
büyücüleri ortadan kaldırabilecek bir büyüdür

nicholas urfe cetvelle mi eğitiyor bilmem ama
ben zihnimde oluşan paradoks ekseninde küfleniyorum

ama bu çok da mühim değil

neredeyse aynı şeyler
eski bir dostumun söylediği gibi düpedüz delilikten ibaret 

metalik görüntülerin altındaki sönük vukuatlar doğurduğunda
kronolojik ilerleyişi 
birebir ve eksiksiz biliyorum

etken maddem
beni anlasaydı 
en azından 
kasırga levhamı kopartmazdı

sehpanın üzerine çıkıp
sehpanın ayaklarına yalvarıyorum

ve zeminin direnç noktasını hesaplayabiliyorum

komutu kozmos mektubunu açarak almaktansa
beynime itaat ederek okumam gerekiyor

gereklilikleri hiç sevmem

ama bir merak konusu var

ve daha yatkın olduğum kozmosu yanıltma teorim

eklemlerimdeki ağrı geçtiğinde 
bunu derinlemesine düşüneceğim











2 yorum: