15 Temmuz 2020 Çarşamba

Müsamaha




kıskıvrak

hayal eder 
kapılar pencereleri

gömleğimi buruşturmuş takatim , sevmedim

adımdan kaybolmuşçasına  gülümsemen soluk
yatık sandallarım uyur , göz altlarım hala mor korkuluk

koşullar lotus 

fikrimi sorarsan küsme böyle bir yağmura
mazgallar elbet bulunur

kahvende dolanır bir hayaletle talihim
avcunda esaretim 
zincirlerden ibaretim

mumum yok ziyafetine
kifayetime ayna

bir akşamüstü salmak yıldızlarını odamdan kazara

bu gürültüde buharlaşam rujdan suçlar
öfkem sonbahar gibi yalnızca boynunda yatışan  

ışıkta kısılmış ıslıklar
başımda tünemiş kanatlar var
uslanmak yakışmaz böyle havalara
müsamaha müsamaha 

spinozanın saksısında
bir küçük şaşkın

akşamın esintisini aldım retinandan öyle bakma bana
alevlerim tutuştururken tüm sazlığımı
sorarım bir öpüş mü çabaladın sarılışının ardına
yoksa damla damla yağmura mı imrendi ruhun
kemiklerim tutuşurken sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder