17 Eylül 2010 Cuma

Sekizinci

yaşlı delikanlılarla
ruhu genç
kalanlarla
vakit geçirmeyi
seviyordum
55 yaşlarında bir dost
buraya yazdığımı bilmeyen
bir dost
bana gerçekleri anlattığında
hoşuma gitmişti
kahve sözüm vardı
sonra yemek sözünü hatırlattı
iyiydi vakit
bir sahilde içmeyi planladık
önerilen bir kaç parça eşliğinde
harbi kafadar adamdı
sahil , ay , müzik
herkesin istediği bir şeydir
ama bunu 55 yaşlarında biriyle
denemek istemezsiniz
babamdan daha yakın gelmişti bana
babamı özlemiştim
beni kendinden 5 yaş daha
büyük biriyle daha tanıştırdı
sonra onu anlattı
bir genel evden bir dost edindiğini
ve o faişenin bu adamın emeklilik parasını yatırdığını
sonra o adamın o kadını o genelevden nasıl kurtardığını anlattı
iyi bir evcilleştirici sanırdım kendimi
değilmiş
hayran kaldı tüm gözlemlerim
eve doğru yürüdüm bir izmarit ıslaklığında
eve geldiğimde duramadım
gittim saçlarımı kestirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder