23 Mayıs 2011 Pazartesi

İşitilen





kolundaki dövmeden düşmüş bir
geçmiş hikayesi
-miş li zamanların
kültürel etkisinde büyüyor
damarlarındaki bebek

sırtı dönük
uzun süreli çekişmeler

sarhoş olup
onunla konuşmamı bekliyor
o ..

yorulmuş bir
hali var
göz mermerlerinin

deklanşörlüyorum o anı .. tanıyoruz birbirimizi
kahveye dökülüyorum .. kararsızım
birbirimizden

hislerim annemin ...

hislerim
annemin
çocukluğumun en sevilen oyuncaklarını çöpe atması gibi


telefonu kapatmışım

uykuya dalmayı bekliyorum
yatağımda

sararmışım , ölmüyorum

sal su alıyor
doğum tarihim
92 ekinoksundan uzaklaştıkça

fırtına var , üşümüyorum
titriyorum .. korkmuyorum
sadece kararsızım

duvarın karşısında
bir küçük köy kurmuşum
bahçesi çiçeksiz
geçmişin çizimleri
ve değersizliği
aydınlanıyor çizgilerimde

sırtıma dokunacak
bir el hissediyorum
en son annemin eli değmiş
ve şuan
şehrin çöplüğünde

..

çözülürken

dönen şarkı : pink floyd - hey you
ses seviyesi : % 25
oda sıcaklığı: ölen balığımın içi oyulmuş kafasında -16 derece
ışık : karanlığı yadırgamayacak kadar karanlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder