21 Ağustos 2011 Pazar

Günaydın

tarihin en akıl almaz
fotoğrafını buldum çekmecede
sabahtan daha dileksiz & güneşten daha iklimsel
geceyi hesaba katmıyorum bile

hastalığına boyun eğişime yaktım yeni bir sigara
herkesin bir şeyler için yakması gibi
o denli basit

o'nu perdeyi kapattığımda yok ettim
perdenin arkasında devam ediyordu varlığı
sert dokunuşlar atıyordu parmağındaki
sahte gülümsüyordu boynundaki iz

çünkü teninin uçlarındaki kirden daha kirdi söyledikleri

güzel yalanlar saklanmıştı arka koltukta
kahkaha boncukları vardı bileklerinde
herhangi birini çıkarsa hayat
devam ederdi aynı rutinliğiyle

o'nu bir kutuya hapsettim ..

o'nu kendime hediye vermek sonum olacaktı , yine de seçiyorum bu tercihi

o'na dokanmak için parçalanıyordu kutu

o orda yokken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder