22 Şubat 2012 Çarşamba

Boş Kasetlerden Bir Ses Kaydı Bırakıyorum Sol Omzuna

fırsat bekçim
günü bekliyorum
çizilen dışındaki patikaya doğru geçti adımlarım

zaten geç kalınmışlık
bilirsin doğmanın sancısı varken
bulmayı severim seni

tekrardan bir kartpostal çalmak tanrıdan
ve güzel bir manzara olur hep

ortalıkta yokken ihtimallerim
yani sorgu başlamadan beynimde
ve sen henüz ilk devriminden ismini almadan önce

yorulmuşluğuma ver tebessümleri
tünel uzun bir süreçti zaten
çıkışı da yok
sonunda güzel örülmüş parkelerden bir duvar
hemen önünde sen
tepkisizliğin yüzeysel boyutundan
kaçmış bir güzellikte
parlıyor
parmaklarının arasına sıkıştırdığın
kelimelerden kartpostal

uzanıp almak sadece
biliyorum senaryoyu
sıkılmadım bunu yapmaktan
hücrelerimi dilimleyen makasa sahip bir olgu
geçen zamanı tosbalar terse dönmüş sırtlarında kaşıyor

en fazla bir sigara daha
edebiyatın işe yaramayan kısmından
müziğin sağır kulaklarına

evren başaramayıp , izlemekle yetindi
değişmeyen beni
değiştiremeyen seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder