6 Mayıs 2012 Pazar

Son Olarak

bu kesikleri
duyuyor musunuz
sizden 6 basamak yukarıda
odayı topluyorlar

parçalarına ulaştıklarında
anlamamış gibi yapıyorlar
ve ben ne diyeceğimi bilemiyorum

tanrı diyorum , tanrıdır

öpüyorum onları
beynimdeki kıyafete giydiriyorum tek tek
ama yine de eksikler
ve bunun farkındalar da

uzun yağlı boya siyahı teller ( ki kutsaldır )
asil duruşlar
başka kültür yansıtan yüzler
dağ dekolteleri
kitaplarla uyuyanlar
kahve sunanlar
inanç ve ideolojiye kurban gitmiş beyinler
isimler
anlattıklarımı anlayanlar ve anlamayanlar
yolumdan gelenler
mektuplar ( ki hala dururlar )
sesler
alkol cesaretleri
müzikte soyunanlar
basamak yalanları
ilgi çiçekleri
film kulaçları
solucan mıyım korkusuna kapılanlar

sizden 4yıl önce verdiğim bir kararı
parçalamanızı istiyorum bu sabah
balığa çevirin ya da
güneşin tam tepede olduğu bir saatte
o'nu toprağa atın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder