20 Temmuz 2012 Cuma

Taslaklar Dolusu Şehir Gürültüsü





kalpten soyulmuş tenimde çal
son bir tolerans bugün hiç bi kayba uğramaz
güneşe çöktüm gölgendeyim bak
çukuruna düşüp seni görmemek de var

güneş battıysa dolunayda tedirginim
bu yüzden belirsizdi ağaçlar

kadraja yakalanmadı
rüzgarın efendisi olduğu tüy den anladım
bıraktığım yerde kulaçlanır tanrı
bazen onu bi kaşık suda surat asmak sandım

bu güneşte söndüm gölgendeyim say
şimdi çukuruna düşüp seni görmemek de var
sesin sondu , numaralanmış bir radyoda
kutuplarında dondu tekrarlarken hatalar

bu da senin gürültün
kürekler kırık kıyıda yanılmaksa özgürlüğün sözü
sabah sabahtan kalma turkuaz ödül
uyku bugün kahvenin içine gömülür

yine de saklanma
yaklaştıkça çabam
en güzel yanlışıma adım atar fakat
sabahtan kalma turkuaz
sahteliğinin bamtelinde ya ölür ahtapotlar

nereye kayboldun , beklemekle zaman konuşur
okyanusların sağır olsun nöbetçi bir çığlık oldum
tutumlar vazgeçildikçe yanarken
gurablista-m kış günü bir karnaval

keskinlikte sarar soğuk bedenle konuşmak
artık canlısın çerçeveye alışma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder