24 Eylül 2012 Pazartesi

Vaatleri Çirkin Tanrının Evi





eş bulursa ter , anlaşılmaz ironi
güneş doğsun ve batsın ki yine gelin
ihtimal anlaşılırsa kabulümdür giyotin
aklımda yürüyorum ve midemde schopenhauer diyeti

ceplerimde renksiz uzun saçlar var
yok olanla birlikte kaburgamda yanıtlanan
fırtınaya savrulsam umut bana gemi
dalga bana gelir , ki kumun nerde senin

kalmak kaba , nezakete yumruk sıkmak
zaten gülümsemenden kim çuvallar
en azından denenir , başka sirkler izleyip
tek anını değişmeyecek saatlere kirlendim

senin yerin vaatleri çirkin tanrının evi
ama benim odam kadar günahkar değil
ağlayışların var , parkelerinde duyulmayan
ki burda yağmur olur tavanımda sarıl bana


vaatleri çirkin tanrının evi
burası dünya
tur atıp dün yap
suratı sehpam kalanı siftah
yalnızca hissizlik
hissedilir kalan
kalan sigarada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder