24 Kasım 2012 Cumartesi

İf - Tam Şu Anın İsteği

 



tam şu anın isteği
biraz sonra kirlenir
dirençli ve sabit gözlerde esnetilmiş gerçeğin
ve tam odağında süs olmuş kahverengi katlimi
sarıp sarıp kutluyorum , retinana kar düşmesin

üşümesin parmaklarla uzanılan şen hedefler
soğuk yıldızlar gibi gökyüzünde süzülmek
yüklemin öznesiyle , nüksettirmek özlemine
mat hala yükselen dansının tansiyonunda dinlenenler

neden-ler arama , yağmur yağarsa sokak sen
bilmiyorum mazgallar can aldıkça kulak ver
imlecinde tam tadında kapandıkça parantez
sığdıramıyorum onca kelimeye , sallanıyor tüm hafler

tel kopmaz bugün , dün rüzgar sindi duvarına
yıkılana sahiplendim ben kaybettikçe kumarlar
şimdi şans şimdi kal , aksiliğe kurdela
bahsi değil nadas aşkın tenhasıdır bir yanda-n

şimdi şans şimdi kal
şimdi aksilik şimdi kurdela
bahsi değil nadas aşkın tenhasıydı bu yolda
ya da bir yandan
bahsi değil nadas aşkın tenhasıydı bu yolda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder