2 Temmuz 2013 Salı

tik tik

bütün güne salgın veya nedensiz bir sinir için sakinleştirici

mükemmel bir tonu var şuan
sözlerini de alta attım




Strange infatuation seems to grace the evening tide
Akşam vakti garip karasevda hoş görünür

I'll take it by your side.
Ben onu senin yanından alacağım

Such imagination seems to help the feeling slide.
Hayal gücünün böylesi duyguyu geçirir gibi görünür
I'll take it by your side.
Ben onu senin yanından alacağım

Instant correlation sucks and breeds a pack of lies.
Anlık korelasyonlar bir sürü yalanı emer ve üretir

I'll take it by your side.
Ben onu senin yanından alacağım

Oversaturation curls the skin and tans the hide.
Doyumun fazlası deriyi kıvırır ve karartır

I'll take it by your side.
Ben onu senin yanından alacağım


tick - tock [x3]
tiktak [x3]
tick - tick - tick - tick - tick tock
tik-tik-tik-tik-tik-tik-tik-tak

I'm unclean, a libertine
Ben kirliyim,bir hovardayım
And every time you went your spleen,
Ve sen her seferinde kendi melankoline geri döndün

I seem to lose the power of speech
Konuşma gücümü kaybediyorum sanki
Your slipping slowly from my reach.
Benim erişimden yavaşça düşüşünü
You grow me like an evergreen,
Beni sanki hiç ölmeyen bir ağaç gibi yetiştirdin

You never see the lonely me at all
Benim yalnız halimi hiç görmedin


I...
Ben

Take the plan, spin it sideways.
planı alıp kenarlarından dönerim

I...
Ben

Fall.
Düşerim

Without you, I'm Nothing.
Ben sensiz bir hiçim

Without you, I'm nothing.
Ben sensiz bir hiçim

Take the plan, spin it sideways.
Planı alıp kenarlarından dönerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder