15 Aralık 2013 Pazar

bu tablonun çerçevesinde çivilenmiş toza
metal siyahı

sehpa acısında kırılmışlığı
hiç aklıma gelmiyor


biraz gözü kıyıya düşse
ya da yan baksa hikayeme 
balık görürdüm
tam özlediğim hissin uyarlamasıyla

halüsinasyonlarda kıvrılırken boynuma 

tepelenmiş gülümsemesinde
parmaklarım iklimlerken duruluğunu
burası fazla çözümsüz
ve uykunun belinde kavramlar
çatlağına düşmüş
bir not var
sadece bir not

karar çalkalanıyor
7'ye kadar yolu olanların varlığını düşünüp
çekiliyorum bir gezegene
gülümsemek bu tada
başka bir uzanışın rolünde
yine bir şekilde sızıyordur kana
arşivim çalarken belirsizce kulağına
yabancılaşmış uydu sağır

cümleler dudağımın sandığında bakire
öyle kalmalı
öylece beynimde çalmalı bütün taklitler
toz gözümde sırtlanırken tragedyaya
rolümde gömleğim son düğmede boğulmuş
çok sürülmüş rengin bağımlılığının şiddetini ne hafifletirse
atıyorum bünyeme
hissim buruşurken tenimde uyuşuyor
hissi her şeye rağmen burada
ama o kendinden vazgeçemez
kendini seçtiğinde deliriş için güzel bir neden
zımbayı çıkartıyorum
fermuarı yeniliyorum
fazla hırpalanmış
bir yumruk devriliyor
kesik kül korkusu
bahçemde minik adımlar
besliyorum
ağaçlar benden daha sabit










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder