24 Nisan 2014 Perşembe

eğer keyifsizlik yenilmediyse
yol değiştirmenizi söyleyen levhada
imzanızı yağmurlayın
 .
zorundalık ve dayatılanla
sürdürmek zorunda kaldığınız bir şey


daraldığını görüp
bir balığı söktüğü kostümünden çıkardım
daktilo , tozların altından elini uzattı
bana benzeyen bir şey gördüm
ve gırtlağına sarıldım 

yapmamam gereken her şeyi yapmakla sınandım
tahmin etmediğim sığlıkla derecelendim
başladığım yere döndüm
ve elimden senaryom alınmışlığıyla özgürlükle sonlandı
fakat
sandal suyun üzerinde ve bir ada her zaman vardır
yorgunluğunuzu atacağınız



kostümü giydirdiğim şeyin ne olduğuna dair ipuçları topladıktan sonra
keşkenin pişmanlığını tattım
hayatın minimum seviyesinde kusursuzluk aradım 
kirim çiğ
duvarlar sözünde duramayan sözleri kazır
çaylaklık bir mevsimin adı
ve hiçbir zaman kış yazı deviremez

hayatlardan öğrenebileceğiniz şeylerin adını
soy ağaçsız tadanlara
evrenin görevlendirdiği bir adam

ne denliyse siz siz olun
sadece siz siz






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder