28 Nisan 2014 Pazartesi

çürüyen nevaleyi
analizleyip çözümlemektir aslım

bir şeyler sonlanacağı rakamları çok iyi seçerken
ne yaptığını kestiremez

işte o an
her şey doğrulanır
ve pay sahibine döner

duyulan öyle anlardan bir koro
bu gürültüde
foyası çıkmış maddelerde
kurdelenmiş gerçeklik manevileştirilir

sadeleş , ört bas
temize çıkar
bekleyiş
beklentiyi cilalamak

her şey plan dahilinde
işleyişi yataklara taşan mücevherler

güvertede ıslananlara
denizde olduklarını hatırlatın

kıyıda yarı eteklenmiş
bir kadın beni bekliyor
dalganın arasında gördüğüm kadarıyla
bana ulaşman için böyle bir sığlıkta neler yapabileceğini görmem gerekiyor
der gibi
ruh sınava tabii
başka dünyalar yaratılır böyle anlarda
ama ben yaratmam

temize çıktığım gibi
hataya hata der
evcilleştirdiğim onlarcasının arasına atar
sandaldaki suyu denize dökerim

kör olanların çağrısı
ellerini görebildikleri kadar
kanar

ben de 
bazen durup
tester içindeki kadına ne oldu diyorum









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder