29 Ağustos 2014 Cuma

bir sabah erken uyanmıştım
ve sadece suçlanıyordum
bahanelenmiş her şeye adım geçiyordu

zaten suçluydum
..dün
 ondan önceki gün 
 günden önceki
 her gün
doğumuma kadar belki

duymam gerekliliğine proğramlanmıştım
çünkü sadece duyuyordum
beynimi kullanıp bir şeyler yapamıyordum

gözlerimi yumup uyanmamış olmayı diledim
kabusa razıydım
ama ilerliyordu her şey
kabus olmadığını farkettiğimde
asıl kabusta olduğumu düşündüm
hiçbir şey yapmıyordum
ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordum

 eylemlerimin olmayışını olumlu karşılamaya başlamıştım
eylemlerimde zaten hep çıldırmıştım

dün
ondan önceki gün
günden önceki
her gün
doğumuma kadar belki
habersizce aldığım hapların 
dostluğu ihtimal
tarihlememiştim
bir sabah erken uyanmıştım sadece
 
sabaha yakın uyumuştum
bahanelenmiş her suçuma imzalatılmak isteniyordum

imzaladım

kamera kayıtları arşivimde
zamana yolculuğa çıktığımda
bir şeyleri farketmeyeli uzun zaman olmuş'a kondum

bir süre sonra dayatılan ve zorundalıklardan olmuş evim
 kaçmaya çalışılan

kaçamamış her şey
süreçte planlar yapmış
bu yüzden imzam
bu yüzden kalem

sevgi basit bir şeydir hala
ben yağmurlu gündeki telaşlı sessizliğini de seviyorum yabancılaşmış insanlığın

hikayem , serüvenim

bir sabah erken uyanmıştım
öğleye yakın kendimi suçluyordum
akşam bu duyguyla neptün'e yolculuk ettim

o da suçluyordu
durmadan

dönüşte 
bir kostüm sıkıştırılmıştı beynime

o sabah erken uyanmadım
bir sigaralık şarkı bile açmamıştım

bu sabah benzeri










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder