13 Ağustos 2014 Çarşamba

kurtuluşun birinci ayağı


hep derim efendimize
bulmacanın arkasında bulmacanın çözülmüş hali var

ve sikik saatte tekrarlarım
aynı nil gibi

yamacında eklerim toprağa
şaklabana kralın nasıl bir şey olduğunu anlatmak için
en doğrusudur şaklabanı kral yapmak

bazen doğrular 
çok şey fedakarlık etmenize yol açar
edersiniz de

o yüzden kurtuluşun birinci ayağı diyorum

her şeyi yerli yerine getirmem zaman alıyor
bu süreç krizli 
yardıma muhtaç bir balıkçıyım karada

belki de bu yüzden
nefret ediyorum solucanlardan
ama ben evren tarafından görevlendirildim bu iş için
beni anla kış meleği
'bu tesadüfün tekrarı' sadece bir şarkım değildi
üstüne basa basa

gurablista hiçbir zaman kapatmadı kepenklerini
 beni anla viking

bu işte rol almak
can sıkıcı ve
keyifsiz 


beni bul demiyorum

 sen devrim kuşağında
post modernlik taslıyorsun sanırım ?
neredeysen lütfen ay'a yüksel








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder