21 Eylül 2014 Pazar

Kayıp 1


her yer talan edilmiş
ve
evlerin
perdeleri yırtıklarla dolu

güneştenmidir bilinmez
buruşmuş yüzünle birlikte
sıkılmış  canın
yansıyor elden bir şey gelmez gölgeme

sonrası
bir örümcek ağı
birkaç insan dışında hiç şaşmaz
atılır ve birkaç yıl orada kalır

kararır parkede için
camlar yağmurun varlığına dair kanıt olmanın sevdalısı bir akşamla sevişirken
uzar notalar

o notalarda
yine dirseğini yüzdürmüş pencerelerinde tanrı
duayla temizlenemiyor kan
bir karınca görünce de
oluyor bu evlerin tüm insanları pasaklı

sabaha yakın

karaya vurdukça
dalgadır sevgilim
diye mırıldanıyor
bir kitap içinden akranı kalbinin

fesleğenler kokmuyor
ısrarlı diyologların yanındaki
nefret pozlarıyla manken olmuş öfkenin saksılarında



uzağa

belki biraz daha uzağa
diyerek bu denizin hiçsizliğine yoldaş bir sandal
yapıyorum
ne zaman belirse gökyüzünde bir uçak

yükseliyorum

gördüğüm tablo
kum olmuş
ne içtiğimiz de belli değil


kanıt yanıtlanmamış en muhtemel sorunun yokluğu
cevap : kendimde değilken kendimden korkmuştum



evren
gülümser
canını sıkmadan
bak her şey suya dönüyor
suya düşüyor gölgen
ıslanmamışsın henüz


bu sabah senden kimseye söz etmem
saçlarında dökülüyorum
yine de seyrelemem
çünkü kolay sana benden söz etmek
bu sabah benden kimseye söz etme


biz evlerimize yürüyoruz
biliyoruz
asla o frekansta birleşip şarkılar söylemeyeceğiz
 ve
henüz kendimi denemedim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder