20 Ekim 2014 Pazartesi


beni paraşütle düşürdüğün akla
imzalar say

 ve dal

kulacın şu sınırlarını çizdiğim zamanda güzel

bahset hayatlarından birisinde bile hayat bulamadığı
ve hatta çoğunu kiraya verdiğini

mücevherler önünde parlarken dakikliğin

hediyen meteor avcumda
ve bir de iki yanlı kurdela
taş için su bayat bir bahane


taneyi kucakla
düzineler sar
pamuk bu defa gaddar
hafif olan hava

ve hep yazık olur noksanlar
 yazı sarı barok dönemine mizah
aynı şekilde sigara da

kesinliği bilinmez ama
evden çıkmamayı
hatta kendime küçük sürprizler yapıp
geceye kahveler sunmayı düşünüyorum

bir gnostiğin güncesini takip edip
çembere dahil olmanın vakti

çünkü
yeterince gezegen yemledim 

çünkü yeterince benim ben olmadığım 
yerlere aitlendim 

saçmalıklar ve sığlıkların içinde
yozu çürüttüm 

hafızamın boktanlığında eksiklikler ve memnuniyetsizliği tartıp
kıyafetimi tekrardan diktim
çünkü hatırlamıyordum beni

ama an yaşanmadı
hep bir sonraki aşamaya planlandı

sistemde küçük düğümlerle
büyük bir bağ

kulağıma geliyor
eğiliyor
ince bileklerinden kopmuş 
alkış
uzaklaşıyor satırdan

- huzurlu bir uyku
 avcunda bir sarılışa pazarlanırken -



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder