7 Kasım 2014 Cuma

tam beş gün önce 
akvaryuma bir balık alıyorum

gri renkli japon
her görenin söyleyeceği bir isim
fakat ben ona nisi diyorum
nisi
akvaryuma ve bana alışasıya kadar 5 gün geçti
 korkusu kalmadı 
artık herhangi bir akvaryum temasınızda
size doğru geliyor
ve ağız hareketleriyle memnunluğunu dile getiriyor
belki de kızgınlığını
nisi
taşları ağzıyla bir kenarda biriktirmeyi başarmıştı bir gece

aslında tabanı merak etmişti nisi 
ama şimdi tabanın tabanını da merak ediyor
bilgi sonsuz ve şaşırtıcıdır nisi !

ve bugün
2 tane daha balık aldım
birisi sarı renkli bir japon
ama bu renk
sarının biraz daha sulanmış halinde
o'na zel diyorum
diğeri ise alacalı turuncuları olan beyaz bir japon
siyah gözleriyle bu turuncular daha da belirgin oluyor

o'na da 
fo diyorum

fakat üçlü akvaryumda dolaşırken nisi'nin merakını gidermek istedim
şu tabanın altındaki taban konusunda

her şey son bulur nisi
üzgünüm

kafanı kopartışım sırasında
sonlanışın aslında bir bilgiydi
artık tabanın tabanındasın

hatta tabanın tabanı hakkında artık düşünmeyeceksin

peki şimdi sen söyle nisi
 oranın tabanında ne var ?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder