8 Kasım 2014 Cumartesi

adımlarken bahis tarihi

cam kesiği restinin
bir ritmine sahip

değişmiyor
dumurlaştığı noktalarda
bir dağ hep bir ovaya hakim

koşalım demiyorum
canlılığı bozmuyor böyle durmak

zaten şimdi orada sarmadır sigaralar
ve açılmamış dudakta da en iyi haliyle
 kenetlenmiştir dumana


belkiye , harfini çaldığı söz
çırpmıştır kanat

kuşa kafes , turaya yazı şansızlıktır


güne boğumlanan akıllarsa
merak gidermek istiyor
ama ben yaratıyı yarınlara tanımlamak istiyorum


öyle ki eksiltide kupa
bir zafer kazanılmamış henüz
hatta hakaretlerle ve bilinçten yoksun gözyaşlarıyla dolmuş ceplerim
sahneye hazırım fakat perdenin motifini sevmiyorum

o anlam taşıyan ritme sahip melodisini tamamladığında
o'nu dansa kaldırmamı istiyor

ben balıklar besliyorum
kuyruklarındaki kıpırtılardan öğreniyorum dansı

ve her gece şu sarhoş söz
tekrarlanıyor

bağlam neyi gerektiriyor da
zaman birinin kolunda hasat
hiç anlamıyorum
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder