30 Ocak 2015 Cuma

tünel kalabalığına bir soru sordum ?

sık sık
rüyalarda dolaşıyorum
sen kadar soyut olduğum tek yer
bir şey bekliyorum
 tren , araba ya da bir gemi 
beklenilmesi normal herhangi bir şey de olabilir

her ne bekliyorsam  
imgeleşmiş şekilde sen çıkıyordun bir kenardan 
sen geliyorsun 
 seni bekliyormuşum-a dönüşüyor her ne olursa olsun beklediğim şey

 başka bir rüyada bir şeye can sıkıyorum
sen dışında bir buhran
mesela kırılmış bir sigaraya
mesela beni anlamayan bir insanla yozlaşırken geçiyor konu
arka planda beliriyor
konuya dahil oluyor ve beni çekiyorsun oradan

birilerine kızıyorum bir başka rüyada
misal bir gürültüye ya da mantıktan uzak bir insana

karşıma dikiliyor , durduruyorsun rüyayı 
kasılmış yüzüme asıyorsun suratını

tam anlatmak istiyorum bu durumu
bir başka rüyada
 
savaştayım
bir engelden geçmek zorundayım
bir iki adım fazla zıplamak gibi

sanki bir sınır
geri dönüşü olmayan bir sınır
savaş sahnesi dönüyor ambiyansta
birden avcuma destek veriyor avcun
 beraber atlıyor oluyoruz
savaşın ortasında
 
ne ki
bilincim açık
 rüyayı yönlendirebiliyorum 

birden fırladığında rüyama
rüyanın sahip olduğu konudan ve duygudan çok uzakta
hoş geldin diyorum her geldiğinde
bana katıl
üzülme bir şekilde devam eder rüya 
 hala birlikte yaşadığımız bir dünyadır burası
ve inandırıcı olsun diye zamanı geldiğinde uzaklaşıyorsun yanımdan
sonrasında tünele doğru yürüyorum 
tünelin içi kalabalık
ama içinde ne olduğu belirsiz bir kalabalık

her defasında
oraya bir soru soruyorum
ses gelmiyor




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder