2 Şubat 2015 Pazartesi

sözlerinde yürüyoruz

 
Mahkeme
Günaydın onurlu solucanlar
Egemen güçler gösterecek ki
Şimdi önünüzde duran bu suçlu
Suçüstü yakalandı kızıl elleriyle
İnsanca duygular hissederken
Aşağılamalıyız onu
Okul müdürünü çağırın
Her zaman söylerdim ki yola gelmezdi bu çocuk
Söyleyeceklerim efendilerim
Şudur ki. yapmak istediklerimi yapabilmeme izin verseydiniz
Eğer

İstediğim kalıba sokardım onu
Ama bağlıydı ellerim
Kanayan yürekler ve sanatçılar
Engellediler beni
Bari bugün inciteyim
Bugün döveyim onu
Tavan arasında çılgın oyuncaklar, çılgının biriyim ben
Bilyelerimi almış olmalılar
Suçlunun karısını çağırın
Küçük bir boksun sen, bulaşmışsın boka
Anahtarını fırlatıp atarlar umarım
Benimle hep konuşmalıydın ama
Kendi bildiğince gittin yoluna.
Hiç kırdığın insan oldu mu şu sıralar.
Beş dakika ara onurlu solucanlar
O ve ben yalnız başımızaydık
Bebeğim ,
Gel kucağıma, tutayım seni
Kollarımda
Aslında, hiç bir zaman istemedim
Başının derde girmesini
Niçin beni terk etmek zorunda kaldı
Onurlu solucanlar, bırakın evine götüreyim onu

Çılgınım, ebemkuşağının üzerinde çılgınım
Pencerelerde parmaklıklar
Ve duvarda hâlâ bir kapı olmalı
İçeri girdiğim kapı
Çılgın o ebemkuşağının üstünde çılgın o
Mahkemenin kanıtları
Ve kararları tartışılmaz, aslında
Jürinin gitmesine de gerek yok.

Tüm hukuk yaşamımda
Yasanın en ağır cezasını
Bunca hak etmiş
Başka biri görmedim
Siz anneler ve babalar
Onlara çektirdiğiniz acılar
Kusmaya zorluyor beni
Ama dostum serdin ortaya
En büyük korkunu
Herkes görecek hak ettiğin cezayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder