13 Mart 2015 Cuma

sürpriz beni neptün'de kahverengi baktırsa da
bir gözlük camı ilavesiyle
buranın yolunu seçebiliyor 

buranın rengi galibarda
kuralında çift rakamla yazılıyor

cambazlar kürklü bir gaye ile ipteler
ben seyirciler arasında 
dizlerinin üzerine yamalanmış parşömenlere yazıyorum
yanımdaki omuriliklerde elastik hareketlenmeler
buda'yı selamlarken
 sigaranın kalmadığına dair 
hiç-li cümlesini kuruyor

tanrımın yoklamasında
çare olarak
poseidon üç dişli bir çatalla  pipoyu gösteriyor

izlenimde öğrendiğim jimnastikle 
kavrıyorum balığı
pirinç ağızlı bir antikalıkta
gül köküne gübreler katıyorum

gübrede daha çok yaşam
bunuanımsadıkça
daralıyorum

bu kıyafetle uzun zamandır dolaşmamıştım
hasat alındıktan sonra sabaha doğru
hep bu melodi 
eşlik eder
düşüşe






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder