8 Mart 2015 Pazar

hiç canlılık barındırmayan bir yatakta uyuyordu bedenlerimiz

pembe bir battaniyenin sahil şeridi 
senin göz altlarına doğru
benimse gövdeme kadar devam ettikten sonra yerini kayalıklara bırakıyordu

serilmiş gibiydik , aynı elden çıkma biblolara dönüşmüştük
ve yanımıza geldim

önce 
kendimi uyandırmamak için sessizlikle anlaşıp senin kumsalına geçtim
sonrasında 
yüzüne doğru eğildim
bir süre battaniyede  sahilin dikişlerini inceledim
dudakların yoktu

 birden hiç uyumuyormuş gibi uyandın
beni farketmedin
sonra aynı anda uyuyan bana baktık 

sadeece uyuyordum ..
ve 
her şey soğuktu
 
 omzuma çekip sahil şeridini
boynumdaki suya ayaklarını soktun
gözlerini kapatıp orada tekrar uyumaya başladın

ve birden
arkamdan gelen sesinle omzuma dokunup
onları rahatsız etmemem gerektiğini söyledin

bu sabah böyle uyandım ilizyonumdaki dünyaya
ağzımda şu kelime kalmıştı
 
- koruyordum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder