3 Mayıs 2015 Pazar

tasdik edersiniz ki yazdığım hiçbir şey yanılmaz

burada şartlan .. burada çiz .. burada giyin
ve orada oyna

-
evrimini tamamlayan canavarlarının geleceğine git
 dolaylı yoldan onlara 2-3 yıl sonrasını anlat 
onların yüzüne bak , gördüklerini ısır
ve sonra onları tembihle
 -
katlanış süren kısa değilse tabi 
eğer öyleyse bu süre 2-3 hafta sonrasına kadar düşer

nefret tabancaları hala ateş altında bıraksa da beni
söylediğim her şeyin gerçekleşmesinden dolayı 
buraya hala küre gözüyle bakılıyor

ne ki mermiler teğet
kim küresini kırmak isterki ?

düğmem nükleer
o yüzden toplu bir katliamı insancıl bulmuyorum
-
danteller aykırı hareket ediyor
çoğu başarılı
masada durmaları ise çok şaşırtıcı

soktuğumun son iki ayında 
5 yıl önce kırptığım anı yakalamaya çabalıyorum
karede kuşku duymadığım birisi var
tabloya saplanmış durumdayım

bunun için
belirsiz bir tarladan
önce nehre ulaşmaya çabalıyorum 
 
kazandığım madalyalar bu yolda iş görmüyor 
oraya ulaşınca mı ?

ilk cümlem bir soru 
 gerçekleşmesi için şans diliyorum
yoksa treni kaçıracağız
belki de kaçırdık
yarın istasyonda onu arayacağım

-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder