11 Mayıs 2015 Pazartesi

temizlenmedik yer bırakmadım toprakta 
yorgundur diye neptünden uzaya doğru salladığın ayakların ..

biraz düşmüşte olsan
duymuşsundur
ne fısıldıyor burada çalılar ağaçlara ..
  
 şartlamak istemiyorum tek ihtimali
çünkü gövdenden kurtuldukça
tragedya cebindeki bahşişe liman
 
  solucanlardan uzakta
biraz korku yutmak
sonrasında balonda asırlık sülfat
 
tenin , vardığım yerde güya
 
uzakta bir inanış
mesafeyi sırtlatan bir atlas
 
burada dönüşüyor huylarının rayları suya , yolları havaya
 
ve boynuma halka , solungacına teslimiyetim

havada balık kokusu var
yağmur falan safsata
 
tarakta birkaç saç
yatakta ordu hayalet
parmaklar mibzer
bu yağmurda sırtım tırnağına tarla
 
fakat tenini sıyırdığımda
kalıyor avcumda pullar
 
avcundan öpüyorum
 
şarkımız frekansında sıralanmış nokta
 doğru 
nokta
doğru
..

-


 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder