27 Temmuz 2015 Pazartesi


the turning
çok memnun oldum tim winton
 
giriş kısmındaki replik insanı direkt olarak kitaba yönlendiriyor
başı çeken bir bölüm olarak tutuyorum listemde
 
-
çünkü bir daha dönmemeyi umuyorum
çünkü bir daha dönmeyi .. çünkü bir daha dönmeyi umut etmiyorum
onları geride bıraktım
aşşağıda bir yerlerde
artık yüzler yoktu
ve basamaklar karanlıktı
nemliydi , pürüzlüydü
yaşlı bir adamın boş saçmalıkları gibi onarılmaz durumda
ya da yaşlı bir köpekbalığının aşınmış dişleri gibi

her kim olursa olsun çözmek ya da anlamak için çaba sarfetmeyecektim artık
çünkü zamanın kendine özgü olduğunu .. her yerin farklı olduğunu anlamıştım
ve anlamak , açıklığa kavuşturmak için
kafamda durmaksızın düşündüğüm şeyleri unutmak için
dua ediyordum artık

çünkü bu kanatlar uçmak için değil artık
havayı yaran kanatlar
gittikçe küçülen ve kuruyan
bizim arzu ettiğimizden çok daha küçük olan havayı
bizi önemsemeyi ya da önemsememeyi öğretiyordu
olduğumuz yerde durmayı öğretiyordu
yine de bir daha dönmemeyi umuyorum

bir daha dönmeyi
bir daha dönmeyi umut etmiyorum

 
-
 
 -
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder