15 Eylül 2015 Salı

dekorasyonunun faili ketum
.
palavralarla konuşsa da yığınlarıma
kulak verip yumruk sıkmak dışında bir eyleme başvurmuyorum
.
yalanı iyi tanır bu evrenin çekilmiş suları
hatta gelgiti ve girdabı
.
 böyle gecelerde 
dinlenecek bir yer bulup
tepe kamerasını kurcalıyorum
.
paspas ayakkabıların izleriyle dolu
ne ben içerdeyim ne de biri yalın ayaklı
.
 -o'nu kendim bulacağım- söylemimden sonra
 epey yordu bu yol
ve mataramda su yok 
..
ilk defa solucanlara ben gidiyordum
ve uyguladığım kurallar
inanılmaz işler yapıyordu
.
kural 2 için
kendime aykırı her şeyi uyguladım
 buradan veya herhangi bana ait bir şeyden haberleri yoktu
..
bir düz kimlik yarattım 
 her şeye uyumlu
bütün rolleri yapabilen
.
yalnız işler diğer taraflardan boyut değiştirince
konunun kural dinlemeyeceğini anladım
.
kestirme bir yoldan mağarama doğru yürüyorum
 fakat o da ne !
bir levha 
.
hiçbir zaman verdiğin kararlar işine yaramamıştır 

.
delilik yapmamak için beni sakinleştiren bir kitap var
ama bilirsin sikimde olmaz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder