19 Ekim 2015 Pazartesi

günübirlik nezaketlerim 
rezalet hale dönüşünceye kadar
oraya veda etmedim
.
suçlandığım yolda tekrarlar
sevkiyatı tamamlayamadığında
anlaşılmayacak kadar önemsiz rozetlendi çabam

..ceketimden toza
 .
bende hemfikir olunmayacak tonlarca yük var
  .
kuraldır boykotum
ve bir de solungaca ayırdığım özgün deniz
.
saçında kabarmış dalgalarını eliyle geriye atacak gemi
rakımsız dudaklarına indirgediğim bir öpücükle
lal hükmünü kaybettiği bir hikayeye gömülecektir
.
hiçbir şey yaşanmışlığı tanımlayamazken
üstünkörü bir empatiyle anlaşılmak
sonrasında tekrarı doğurur aynı tekrarlar gibi
 .
 ben çoğu şeyi tekrar var olmayacak şekilde yok ettim
ama eylemim gecede bir hayalete dönüşünce bana
 bir yargıç olup eşlik eder bu şarkı
 kendisini olumsuz bir kelimeye bağlamadan
sayısız kez çalar
 sen de bir kez dinle tozla
 .
                                                The Daydream - I miss you ♪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder