20 Kasım 2015 Cuma

tüm gece
 
mücadelesi kıstırılmış cümlelerde 
okunuşunu telaffuz edenlerin
yüzlerindeydim

güven bana henüz tanımıyorlar seni
ya da biran bana öyle geldi 

ve görüştükleri yerlerde  bir bahis açıp hep bir dedektifi oynuyorlar 
senin üzerine 
önce seni kaybettirip sonra da bulduruyorlar 
bana çok akıllıca gelmese de
içlerine karıştığımda
en büyük oyunu oynuyorum senin üzerine
 
ama benim çetrefilli yollarımda 
varmak istediğim yerin senin olduğunu biliyorlar
sanırım seni tanıyorlar ..

ama bir gün yolum bozuk attığında
 tüm gücümle hareketsizliğini sağladığımı
bu dünyanın kralına anlatacağım 

başka bir gecede de
bir aslanın ateşinde
ısınan yüzüm
 sırtlanın karnında seni doğurmuştu
 
ama bu gece
bütün telaffuzlarını seslendirdim

gecene duyur





 






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder