10 Şubat 2016 Çarşamba

Aruni Parranda

bu ambiyansta anbean primadonnalar
ve tabiatı kravatlandırıp beynimde kendine en ön koltukta yer bulmuş bir spinoza
.
ışıkları tam kapatamayan önce gölgesiyle oynar
sonra bakar haritaya 
 yerim aruni parranda !
.
bu toprak benim kabuslarıma açılan bir kara delik
birkaç yıldız duyar  diye gökyüzüne hiç seslenmedim
ve devrilmesi muhtemelken hep bir şans verdi geçit
bahsedilen dengeydi ki ben denizleri de hiç sevmedim
 .
 sanırım zaten burada henüz kimse hiçbir şey içmedi
çünkü tek garson vardı o da aylak cinaski
timbuktu sandalyenin altında umursamazlığın rekorunu kırdığında
yanıma bir tabure çekti dali
anlattığı kadarıyla sadece fırçaları hainmiş
.
bu aruni parranda da üç saatlik aitlik
kir diz boyumu aştığında karlar gayet didaktikti
.
boynunda ezberlediğim tafoniler için
buradan sana bir balık satın aldım
ama yüzgeç , solungaca ait değil .
.
gülmek için fazla trajik
siz en iyisi bana istediğimi verin
.
.
.


aruni parranda : deniz ötesi , denizin ötesindeki yer anlamında kullanılmakta 

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder