16 Mart 2016 Çarşamba

Balık Kılçığında Lades ( San Choov'a sevgilerle )

değer lakabı 
yabancılığıyla farklı bir meteorda parçalansa da 
bugün hatrı sayılır yeryüzümde dağınıklığını topluyorum zanlının
 .
 o dahil
artık kimse o anın hissettirdiklerini , beklentilerini , heyecanını ve burukluğunu
 geriye getiremez 
.
her şey hareket halinde - öğreticiliğiyle
  saate vuran bir konuşma yapıp bana evrenin sırrını vermişti
hiç üşenmeden
 .
o an karşı konulmaz teori enerjiyi kulbundan tuttuğunda
hiçbir şey değişmemişti üzerimde
 .
 o andan sonra tahmini kayalıklarında hep aynı kıyafetle uyudum
ve uyanıklığımın buruşukluğunda öptüm zihnimde beliren portreyi
.
taşıdığım süre boyunca içinde barındırdığı şarkılarla yalpalayan
sarhoş kesilmiş kağıdının
evrende kayboluşunu izlemek delilikti
.
tanıklığım dışında kendimi 
bütün söylemlerine kaptırmışken
her söylediğini yaptım kutsallığının
 .
ama artık kutlayış için 
ay ile aram pek yok
 .
yine de biraz kendime dönüp 
bir kahve yapmamı isteyebilirim 
saate vuran sakinliğin içinde
.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder