27 Nisan 2016 Çarşamba

Taraflı Yağmur

.
çıplaklığın sırtı dönük telaşıyla
zihnimde tablolaşmış misafirin dudağına bıraktığım hikaye 
vilayetlerimde zigzaglar çizerek tekrardan dolaşmaya başladığında
 evrenin taraflı yağmuruna tutuldum
.
 beynimde çalan glasharmonika sürekli olmam gereken yeri fısıldıyordu
ne ki kulak asmıyordum artık her söylediğine
.
sadece söyleneceklere ve söyleyeceklerime
ölçülü bir kelime düşündüm 
.
neptünün çizgi mavisi hizasınca 
dürbünün mırıldandığı şarkı 
boynumda dolaşan bir ele dönüşüp
beni boğmaya kalktı
.
ama tekneleri özgür bırakalı çok oldu kıyılardan
her yazdan biraz daha yaz mevsimde
.
 ipleri çözüyordum
kilitleri açıyordum 
.
tüm yaşam için bir nüshalık da olsa
.açılıyor umdum karadan tin mil öteye
.
izmaritlerden yaptığım uydular
beni çiçeklerimi kurutmaya yöneltse de
 taraflıydı yağmur
.
ve biliyordum ki o ritüelli tekrarlar tanrılarına kavuşamadılar 
  .
 ölçülü kelime beni bulduğunda
kuzgun söktü boynundaki zamanı
artık kapatılmıyorsa bu zarfın ağzı
varsın orada kalsın tüm hissiyatım
.

.


1 yorum:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    YanıtlaSil