22 Nisan 2016 Cuma

Kum Saati ve Tozun Dakikliği

 şematik dehlizlerle birlikte göründüğüm akşam  ;
 ..yalanlamamı alaşağı ettiğim sabahın omzunda
 
 müstehceni kıyafetlendirip püriten olarak dayattığımda solucanlara
 
adaletli iki şişenin birbirlerine olan yardımlaşması arasında
çocukluk bisikletimle gidip geliyorum
 
ön tekerleğin zincirden bağımsız dönüşüne bakan arka teker gibi  hissedilse de bu olay
ona bağlılığı ve edilgenliği özgürlüğünü tekrar düşünmesini sağlıyor
 
evcilleşmelerini bekleyen kumun içinde vesaireleri 
daireleri hatta lekeleri 
kurtarmaya çabalıyorum

tüm yaygara beni bir sonraki kurgumda aşağılayacak olsa da
bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp
güzel bir müziğin dinlendirici dokunuşlarıyla uyumayı diliyorum

güzel bir uyku 
hep bahsettiğim çağın uykusu
erasleep

ama
uyanışı taçlandıran 
bir devrime ihtiyacım varken
  varım diye bağıran pillerin enerjisiyle hareket eden insanların
sanrı sevgileri için çölde yürüyorum


 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder