11 Kasım 2016 Cuma

Bir Yaklaşık ( Tepe Kamerası Ağzından )

 misina sıyrığı ve solucanları kancaya geçirirken aşınan elim
döngünün kronometresini burada sonlandırıyor  
 
şu bant kaydı kasedini sansürlemeden alacak eldivenlerim nerede  ?
 buradaymış

-
tepe kamerası
gurablistanın en sivri dili 
ve teker patlatan nüshasıdır

asla şu sağda balıkçı kostümüyle duran adamı düşünmez
 üstelik hiçe sayar
ve faydası için hiçbir kelimenin boğazından tutmaz 
hayır tam aksine nefes alması için
..
bir aya vuran seyir defterimde 
bir yaklaşık olması dışında bana kalırsa her şey tamdı
 
denklem her şeye rağmen postallarımla yeniden üzerine basarak söylüyorum muazzamdı
aynı zamanda ödülün inkarı da
 
hatta ve hatta 
son aşamasında solucanların da kancada yok olduğundan 
emin olarak 
sayacı sonlandırmak istedim 
 son olarak bunlar için de yoruldum
evcilleştirseydim neler olurdu acaba

motif ne olursa olsun
senaryoda döndüğü için bunun için sorumluluk alırım 

gelelim denklemdeki ağırlıklara
 
 teninde zımparalar olan delikler
sanırım hayatları boyunca ya çok sallandıklarını ya da durdukları yerin hareket ettiğini sanırlar
sürekli oynadıkları kumarda 
sandalyelerdeki kafataslarından nefret ettiklerini söyler
ve kemikler için süslenirler
kumarda kazıdıklarında anlam yoktur
kazıdıklarındaki anlamı sahiplenirler
ve hayatları boyunca asla bir yere ve bir şeye ait olmak istemezler  
modernizmin yenilikçi köleliği
düşün , asla bir yere ait olmak istemeyenlerin oluşturduğu bir moda

vasat , katlanılmaz , konuşulmaz ve ilerlenemez

onlara binaen 
varoluşçu deliklerse
kumarın oynandığı masanın altında
 kozları olmasa bile 
ellerinde herzaman kartlar tutanlardır
 
sandalyede oturan birinin
 sol eliyle (karpometekarpal-dan ) kartlara uzanmak için sağ ayağından destek almasında bile 
sağ ayağın yüzlerini okşadıklarını sanırlar 
tatmin olabilirler  
aptallıktan başka bir şey değil
 
tin eksikliği 
ve
çağın getirisi götürecek olduklarını zamana yayar
beyin sağlığı üzerinde bugünlerde neler olup bittiğine baktığımda
ruh biliminin senelerdir maddelerde şifa aradığını görüyorum
  kabataslak farkındalık bile 5-10 yıl sonrasının kaosunu görebilir
 
  herneyse
hileler tam zamanında yapıldı
solungaç görmediğimde bilinmezlikleri eşitliğin diğer tarafına attım
 
ağırlıklar ağırlıkları
ödül ağırlıkların 
 
ağırlıkları tut
ağırlıkları kaybet
sonra
ödül
..ödül inkar 
 
ödüle gelecek olursam
 uzun zamandır düşündüğüm bir olguydu
mükemmel bir ödül diye düşündüm
saydam ritmi evrene dönüşümlü olarak yayabilen 
aynı zamanda beynimde saygın bir yer bulup orada orkideler sulayabiliyordu
hareket edebiliyordu
durabiliyordu
taklalar atabiliyordu
dans edebiliyordu
evreni tutuşturabiliyordu
 
bazen olguyu onun kontrol ettiğini bile düşünürdüm 
 
inkarı 
teninde zımparalar olan deliklerle aynı nedeni savununca
 döngünün kronometresine saniyesinde bastım
o denklemin ortaya çıkarttığı kusursuz bir gerçekleşmeydi
o yüzden merceğin tek söyleyebileceği
- tanrı ıslığıyla ona ışık tutsun
 olur
  
tepe kamerasını yerine koyma vakti
sonra eldivenlerimi unutacağım bir yere koyarım

şimdi
evrenle bağımın mükemmel iş çıkarmış şarap molasında
 gnostiklerin ağzından yaptıklarımı dinliyorum
balığa gelince konu mizahla karışık ciddileşiyorlar
alaycı tavırları hoşuma gitmiyor değil 
beynimin suyun üstünde kaldığını hissediyorum
 
güzel sakinlik
tüzel boşluk


 
 
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder