14 Kasım 2016 Pazartesi

Bu Gece Ay'dan Kimseye Söz Etme


-


yarısındayım gecenin sen de yarım kalma bak
topladığın taşlardan ölü doğdu topraklar
korkarsan , nöbetlerimi çıkar tozlarından
gecenin son kibritini aydınlat sigaramda

güneş vurunca perdene her şey yolunda mı
sen uyandığında ben görünmezliğin solundayım
bütün insanlığı öldürdükten sonra susup
ihtimal bir odada hapsolup soluklarız

doğrusunu çevirmem , anlattığım tek bir dil
boynunda ölen tanrıma sorsan bile bilir
kin ve biraz kırışıklık getirdim
ışıkları kapatınca yokluğun dile getir

bu gece ay'dan kimseye söz etme
saçlarında uzuyorum , yine de yetişemem
çünkü zor sana senden söz etmek
bu gece ay'dan kimseye söz etme

bir harita ver bana , bu gece yolun uzun
iyi dileklerinden sonra gelmemişti bana huzur
yalnız değilim , anlatarım buyur otur
konuşuyorum beynimin labirentinde seni bulup

bak bu olayın bu boyutuna da tapıyorum
uyandığında bana uyku sana hüzün dahil olur
ya da saçlarını bana dök , utangaçlığınla konuş
burası sahil yolu , kumsalına varamıyorum

rendelenmiş ütopyamın , baş karakteri sensen
hareket halinde olur bu evrende her şey
kireçlenmiş odanın duvarında yarım kaldın
tamamladım seni puzzle'na kuşku katıp

sen senaryonu oyna rol yapmana gerek yok
beklentilerim kayboldu , uzadı bu koridor
rüya tarafından süslenmiş bu uyku
seni getirdi , kapıyı açmayı zorluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder