21 Aralık 2016 Çarşamba

Belirli Gün ve Haftalar

 
anlatılamayacak kadar hüzünlü bir yaşantıda utanç ; akıllıyı bile en aptala çevirir

bu korkarım kesin bir yargı / 

duyduğum manifesto
 zihnimde birbirinden bağımsız kelimelerle düğümlenmeye çabalanırken
dinlemeyi kestim
 / o ana kadar duyduklarımın , zihnimde düğümlenmelerine yardım etmeye başladım

ulaştığım sıkılaşmış bağda
bana kalırsa bahsedilen utanç , o an bile devam ediyordu  

 sonrasında aynı düzlemde 
neler sağlıklı düşüncelere dönüşmüştür hep merak ettim

bunun için bugün meriyogra'yı gerçekleştirebilirim

ben , kendi samimiyetime değil 
senaryomun samimiyetine inanırım
 
üstelik bugün göle sadece sis için bakmayacağım

çünkü gündönümü algoritmamda balığa inanıyorum 
 bugün daha çok vaktim var

en uzun gece içerisinde
  misinalar , solucanlar ve his
/rastgele









 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder