29 Mart 2017 Çarşamba

İlk Hece

yukarılara munis silüetini bırak
çünkü temas
tiyatral boktan senaryolar kadar 
hâlâ yer yatağında asparagas geçmiş hikayeler dinliyor
.
 ama artık zihnini okuyamıyorum 
ve bu dahil yalanlar söyleyebiliyorum (!)
.
.. sandal çiz
saat yönünde 90 derece çevir
şimdi göğe bırak
 ne gördün ?
 görünen o ki bu defa ben çarpıyorum 
.
hileyle başlayan cümlenin devamında bir denek 
fiyortlardan
 turuncu şişeler fırlatırken
suya daha fazla yansıyor
broz tito benim için
füme apoletiyle
planktonu göz hapsinde tutuyor 
ben de bir yandan görüş günü için reformlar hazırlıyorum
.
kasaba bıkkını festivalden arda kalan çöplerin arasında
kendini aklamaya çabalarken rüzgara yenik düşüyor

.
melodram benim için
siyaha çalan şarkının gramofonunda plaklara iğneler sivriltiyor
bu yüzden her şeyden sivri dilimi ıska geçiriyorum
  .
ama bunca karmaşanın içinde
bütün samimiyetimle
camilla'ya
( bandini'nin diliyle  )
'manzaramızı bozmuşlar güzel camilla diyebiliyorum'
.


.
  We were never ones to sit in place.
But when we travel all our roads are bent.
The straight and narrow’s never known our names.
Gettin’ lost is how we find our way.
Well gettin’ lost is how we find our way.
Yeah gettin’ lost is how we find our way.
.
All of them summers, we keep them in our bones, our blood, our heartbeats.
While all of the winters, have hardened our skins and sharpened our outlooks.
Yeah all of them summers, we keep them in our bones, our blood, our heartbeats.
While all of the winters have hardened our skins, and sharpened our outlooks again.
.
You say we’re all lost souls, so we’re never alone.
Say we’re all lost souls, so we’re never alone.
You say we’re all lost souls, so we’re never alone.
Say we’re all lost souls, so we’re never alone.
.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder