14 Mart 2017 Salı

Kahve İçin Vagon Perdesi

.
 ötekileştirilmiş bir çizim
koridorunda
 bana zorla kabuklarını boyattığı için
.
tedirgin her eklem kışkırtmasında
  yelkovan sırçadandı !
  .
anın uzattığı
çöpler arasından şansıma sinaps-ı çektim
ve yabancı gelmeyen bu izdüşüm tanışıklığı 
proleter jargonumda bir küfürle zihnimde gıcırdamalara başladı
.

ay'ı sağ omzuma sattığımda
suçlulukla ödeşmeye başladım ve tam da istediğim gibiydi
anlayabilirdim fakat benim tedirginlik üzerine yalıtımım yoktu
.
ay'ı sol omzuma aldığımda
anlamış ve kurtulmuş gibi hissettim
tarkovsky ayna-sında çitler üzerinde solucanlar evcilleştiriyordum
.
bu elbette bize dair son ve tek sahne değildi
.
zihnimdeki listacılar
- çarçur etmek - söylemini derinlemesine düşünmemden yana
pek tabii ben de
.
rafta boktan bir kitap
                                                                     oku okuyabilirsen
.
yatakta tura bir surat
 uyu uyuyabilirsen !










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder