25 Haziran 2017 Pazar

Turnike

eriyorsun

elimde kuytu bir biletle
turnikeye yürüyorum ,
 elimi sıkıca kavramış zorbalığını duyuyorum 
..telaşını , kaygımı

bir girdap suratın kabullenişi faslında
beni karşılayan bu sunak 
motifini harcadıkça
pusulama yalvarıyorum

satıyorum , alıyorum 
turnikeye bakıyorum
karıyorum , oynuyorum ve dağıtıyorum
hislerimiz , sis içinde bir silüetle ..
dansa başladığında inceliyor seslerimiz

belki de tam aralıkta durması için dönen bir çarktır
bu turnike

ne bir tıktan ileri
göt cebimde kıvrılmış bir nottan
rakamlara baktırır
bir evin barkodunu yırtarım

bu da ne ?
dolambaca giriyorum , saplı gülümsemenin altında 

turnike benden heyecanlı

fenerlere bakıyorum
siktir
hepsi ışıl ışıl
jartiyerli paslarla kırıştırıyor beni

ne halt ?

yol berenis'in saçları 
tempo neptünün metronomu
şeklinde 

daktilom sesli yürüyüşüyle 
altları rahatsız ediyor
ama seni biliyorum
sakince uyuyabildiğini

elleri görüyorum hafif sıyrıkla atılmış

sen de görüyorsun
ellerinin olmadığını

durup durup söyleniyorsun
ne halt bunlar ?

bu turnike bütün yıldızları yoluma patlatıyor
sabaha doğru mıntıkamla kozmosa bulanıyorum

aklımı hayal ediyorsun
bir kıyma makinesinde binlerce kurtçuk

her şeyin beni yakalamaya çalıştığı gece
ne düşündüğünü biliyorum
ne düşündüğümü biliyorsun

ama onlara yaptıracağım hilelerini
yoksa benim daha güzel bir planım var 

senin için 
hecelen.

 .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder