31 Temmuz 2017 Pazartesi

Yanlış Nüsha Bugün Yalnız


balık mı ?

üstelik taklit temalı

fakat ben zamanı geriye sardığımda
senin film şeridindne parça kopartıp
vesikalık sokamam

zaten
gerisi vesairedir

vesairemi cümleye bağla
bugün sabah !
ve bir önceki nüshada durgunluğumu hatırla

bana kalırsa uzun bir zaman
şöyle birkaç yüzyıl falan
o yüzden şimdi
makine yağı kadar iştahlı zımbalar

kimse kendini burada teyit etmemeli
çünkü evrene kalırsa
her şey var ..
       her şey yok ..

bak ne diyeceğim
beynindeki kristal uğultuyu dinlediğinde
uykuyu satın alabiliyorsun

siktir ! işine bile yaramaz
sen zaten hemen uyuyorsundur

üstelik sen de kjimsin ?
tüm insanlığın özü !

bu nüshada şifrelemelerden ziyade 
açık bir divit

bak ne diyeceğim afra tafra güzel kelime !
peh ! 

ben ışın süslerken düzlemi kaybettim 
üç numaralı çekmecede
eski taslaklarımı saklarım

soygazlarla güneşlikler yaparım
ahşap pedalları parantezlere takmayı unutturum

nadiende olsa teşekkürler güzel isimdir 

tümün kavranış biçimlerini
acıklı buluyorum

ama zamanın içinde birbirlerimizi tanıdığımızı reddedişimizdeki davranışlar
çoğunlukla gülünçtür

camın diğer yüzünde
ego metrosunda 
göçmeye çabalayan döller görüyorum

kaçmak için uğradığın yer

yakamoz bizi korusun !


dipnot : şarkının görseli 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder