9 Ağustos 2017 Çarşamba

Dolay

bağışla
..seni tanıyorum
.
bahçende sık sık
sesin kısılıyor
.
ama her zaman 
yutağında son bir cümlelik ses teli bulabiliyorsun
.
güzel bir şey söylemeye çalışırken
 kötü bir şey çıkıyor ağzından
.
fakat dürüst bir soru soracağım
7 fili kim öldürdü ?
.
vernem nidahen !
.
bu bahçenin çiçekleri sevgilim
.
dışarının felaket olduğunu düşünüyorum
kalabalıkların heyelan üzerinde morlaştığını
.
kibritin ucunda
tuhaflık feleği 
poe ' dan
.
rüşvetimi alçak gönüllükle karşıla
.
tüm akorlar 
bu vestiyerde
güneşe uzanıyor
.
lista neredeyse kepenk kapatıyor
.
restorasyonu için
eylemlerde bulunmam gerekiyor
.
ama beni bağışla
seni tanıyorum
.
bahçende sık sık sesin kısılıyor
.
vernem nidahen !
.
doğurgan bir poz
gece yokuşuna tutulduğumda
hep bir şeyler söyler
.
yutağında son bir ses teli kadar
.
omuzlarımı dinliyorum
saçların çalıyor
.
dışarının felaket olduğunu düşünüyorum
kalabalıkların sele tutulduğunu
.
fakat sevgilim
bahçende sık sık sesin kısılıyor
.
uyandığında çakranda ne söylüyorum ?
.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder