29 Ağustos 2017 Salı

Pervasız


güneş batarken 
rölyefte
bana kanca boyadı

çatıya da
okyanusu yarılayacak kadar
tuzak su rengi misina bıraktı

merdivenlerden çıkarken epey yoruldum

kim gün batımını izlemek ister ki !

yine de minnettimi ricasına tokuşturan 
bu kadeh
groteskler gibi ağızdan çıkan her kelimeyi
yaşama döker

fakat yaşam italik yazılmış bir denemedir
meridyenlerse gezegenlerin ilk makalesi

uydularla sırnaş kozların
ince parmaklı 
kızı

aurasında yuttuğu bütün protonları
yastığına yarım çember saçıyla dağıtıyor

fakat
elektronlar çoğalırsa biz birbirimize karışırz

çünkü 
ben evreni 
ıslak
ıslıkla 
ıskaladım

motifler herzaman zincirlemeydi
tabelaya asılan korkuluklar da

bocalayan zaman içinde
seçili konuk

şu uydularla sırnaş kozların 
ince parmaklı kızı

pelerin düetinde
mutlak düzlemi bozuyor

yine de bu enlem de güzel buluyorum

birazdan
içinde olduğum
kayığı itekleyecek

sudan korkmazsa o da benimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder