14 Eylül 2017 Perşembe

Ne Derseniz Sizin

ne derseniz sizin

boynumdaki bu foton kuşaklar
sanırım ölçümleriyle 
göle meridyen 
damlatıyor

sana
zaman için 
aynı şeyi söylüyorum
yolda ışık hızında sıralanmış kareler
ve
uzak frekansların radyoları
vagonlara yayılır

kurmaca bir litre konyak bozuk
buna
küvetinde barınan çıplak düşünceler
diyorum

şehvet göle soğuk meridyenler damlatıyor

kayboluyorum

hata yapmadan beklemek için
zaman
 tanımımı reddediyor

raftan bir siktir çekiyorum

yediyüz yıldaki değişimi 
on küsür yılda yaşamış insanlığın
vahim durumu, hüznü, gülünçlüğü
düşüyor ceplerime

bu konuya değinmek beni aşağıya itiyor

fakat
sürükleniyorsunuz

benim ipim karada bağlı

tembihler deliğinde
her şey beni bir defa hatırlıyor

hayır
belirmiyorum
siluet çeviriyorum





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder