10 Eylül 2017 Pazar

Yaklaşım

oysa 
o
birkaç dakika öncesinde
evrenin halkalarını benimsemişti

ki buna hiçbir saat aralığında şaşırmazdım !

itiraz,
 bir sırt için köşeli paradigmadır

öfkemi bir köşeye yığarken

birkaç dakika sonra
uykum için
dekoltesi 
gözlerimi yumdu

tuhaf bir şeylerin dansını hissediyordum gözkapağımda

bu dans
kaybetmiş ve yatıştırılmış bir halkın
 robotlaştırılmış bilek hareketlerine benziyordu

orada o'nu gerçekten unuttum
aklımın ucundan bile geçmeyen bir kelimeye dönüşmüştü

fakat kimse orada bile unutulmak istemezdi

çok geçmeden bilincim
 beni yüzlerce kez sokağında 
kaybolduğum evine götürdü

bilinçaltı, dünyaya açılan pencerelerdeki pervazlardır

o
aynı dakika içinde
evrenin zincirlerini 
boynumdan öperek uyandırdı

frekans öyle resmiydi ki 
gözlerimi sıkarak
göz kapağımdaki dansın bileklerini kırmaya başlamıştım 

boynumda hissettiğim şey
kaybetmiş ve yatıştırılmış bir halka
teselli veren soluk bir tanrı havasındaydı

birkaç sinaps emrinde
gülümseyebilmiştim

bu mimik
soluk tanrıyı koyulaştırıp
ikinci hareketi doğurdu

üstelik tam da benim kucağıma
bilincimde göbek bağına renkli boncuklar sıralıyordum

göz kapaklarımdaki dansı aralayıp
baktığımda
ilk gördüğüm sahnede 

o

kaybetmiş ve yatıştırılmış bir halka 
boynumdan gülümsüyordu 

sinapslarımda dolaşan bütün tanrı kavramlarım değersizleşmişti

fakat
o'na eşlik ettim 

naylon bariyerlerinden
su birikintisine

su birikintisinde 
çırpınan balığı görünceye dek






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder