1 Ekim 2017 Pazar

-De

zihnin tinsel taşlarına basarak
ulaştığımız her nokta
bir ziyafettir

bu ziyafeti taşıyan 
masalarda 

öncelikle kaşıklar 
ardından çatallar
ve onları kesen bir bıçak
vardır

tabakta bir balık var
kılçığına ulaşmak için bir bıçak

tabakta bir çiçek var
yapraklarını ayırmak için bir çatal

tabakta bir okyanus var
adalarını yutmak için bir kaşık

tanrı beni bağışlasın ! 

tüm bunlar
482 cümle ambiyansta
1 cümleyi duyup
tamamlanmak için

zihnin tinsel taşlarına basarak ulaştığımız 
her nokta
bir sinaps davetidir
ve
bizden bağımsız
çizelgelenmiş ruhlarımızın
götürüldüğü her yer de karşılanmadır

bu yüzden
öncelikle
tanrı her şeyi bağışlasın !

konakladığımız noktalardaki
tamamlandığımız
cümleler
çoğunlukla
daha sonrayı doğurur 

noktadan ayrılan noktanın 
düzlemdeki yolculuğu

evrenin blöfleri ve tuzakları arasında
ruhu bilince kıskaçlayıp
enine boyuna tasarlayın

ben yaşayacağımız şeyleri tasarlıyorum
görüyorum
noktaları biliyorum
düzlemi sindirebiliyorum

her şey bir başlık altında tamamlanabiliyor

bu aslında muvizevi bir şey
zihnin gücü
eksiltip , artabiliyor

fakat işin tuhaf kısmı
tüm bildiklerimi kurgularda basamaklandırırken
bu senaryonun içinden 
kendimi sökemiyorum

elimde parşömen bir not defterine bakarak sürükleniyorum

tamamlamak zorundayım

nazdrovya kadehimde
beni dingin kılan şey

bir yoldaşın
sahi omzu

bulup ne yapacaksın !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder